28 Temmuz 2010 Çarşamba

Kir Kaplamış Her Yanımı


Ölüm...
Kimilerinin hakkında düşünmek istemediği, benim gibilerinse sürekli aklından geçen ve üzerinde aylarca düşündüğü bir olgu... Soyut mu somut mu olduğuna karar veremedim hala. Kurtuluş mu kaçış mı başlangıç mı yoksa bir son mu?

Ben bir başlangıç olduğunu düşünüyorum. Çok mantıklı gelmese de inanmak istediğim bu, çünkü yaşamın amaçsızlığı yordu beni. Belki bedenen değil ama ruhen kesinlikle çökmüş durumdayım. Dışa yansıtmamaya çalışsam da zaman zaman kaçışı olmuyor bu bitkinliğin ve aslında mutlu olmadığım bu karmaşa içinde sadece zaman denilen o şeyi tüketmeye bakıyorum. Mutlu olmaya çalışıyorum kendimce ama mutluluk bir insana ne kazandırır bu dünya güzelleşse ne değişir, insanlar acı çekmese veya sefa sürse ne olur tam olarak bilmiyorum. Eninde sonunda biten bir yaşama süreci... Okuyup okumaman umrumda değil aslında... Kapa bu sayfayı ve bir daha asla girme buraya çünkü istenmiyorsun...

Güzel birşey koklamak istiyorum... Bir yasemin olabilir, evet evet bir yasemin...

Hiç yorum yok: