27 Şubat 2011 Pazar

Oh be...


ben bir gün votka içerken ölmüşüm... bildiğiniz ölmüşüm küt diye düşmüşüm yere uyanmamışım bir daha... sonra beni gömmüşler öldüm diye çürümüşüm bozulmuşum... ama ben iyi ki ölmüşüm hep ölsek keşke bu kadar mı güzel ölünür... hep ölsek hep gömülsek... hep votka içsek sonra... ben bir gün votka içerken ölmüşüm bildiğin inanmamışlar öldüğme kolumu cimcirmişler... tabi acımamış canım... gerçekten de acımamış ben hiç hissetmedim öldüğümü... votka içiyormuşum çünkü... hiç hissetmeden yıkamışlar beni... kesin utanmışımdır çırılçıplak yıkarlarken beni... o kadar istemiyorum dememe rağmen cenaze namazımı bile kılmışlar ertesi günü... yapmayın etmeyin yahu ölmüşüm altı üstü bu kadar büyütmenin anlamsız yere... sorsan baya basit birşey aslında... son hüptürüğümü çekerken pipetten ölüvermişim... hep ölsek keşke bu kadar mı huzurlu ölünür bu kadar mı keyifle gömülür insan... oh be iyi ki ölmüşüm...

3 yorum:

Hüseyin Tır dedi ki...

absolut öldürüyor belki ama finlandia direkt cennete ışınlıyor kanımca

Gece dedi ki...

finlandia içmedim hiç.. ama denemek lazım tabi :)

emre dedi ki...

votka candır, ondandır rusların da canan olarak ilk akla gelmesi